VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR:

Kommer man in med rullstol?

Ja, det är inga problem! Inga speciella biljetter behöver bokas för detta.

Se till att ringa oss i förväg och meddela så har vi personal redo att assistera er hitta rätt.

Kan man hyra lokal hos er?

Ja, det kan man. Info om våra lokaler finns på sidan HYR LOKAL.

För pris, kontakta boka@royaleskilstuna.se med namn, datum och tider du vill boka och för vad!

Jag har frågor om min biljett?

Om du saknar biljett/bekräftelse: kolla din skräpkorg. Ofta hamnar den här.

Kontakta annars biljett@royaleskilstuna.se: skicka din bokningskod så kan vi snabbare hjälpa dig.

Jag behöver avboka mina biljetter, hur gör jag?

Maila biljett@royaleskilstuna.se: skicka din bokningskod, telefonnummer och epost som bokningen gjordes i så kan vi snabbare hjälpa dig.

Hur får jag uppdateringar och information från er?

Vi uppdaterar hemsidan löpande.

Köper du biljetter online får du automatiskt information via mail om ändringar i ditt event, ex. om det ställs in eller flyttas.

Man kan även följa oss på Facebook och Instagram eller skriva upp sig på vårt nyhetsbrev!

Kontakta oss via formuläret!

Bläddra ner på sidan för vanliga frågor och svar. Annars kan du komma i kontakt med oss via formuläret nedan:
Namn E-post Meddelande Jag accepterar reglerna och villkoren och integritetspolicyn Skicka in

Kontakt

Järntorget 2, 632 27 Eskilstuna

072-375 39 30

info@royaleskilstuna.se